شورا و معتمدین در کنار معاون سیاسی امنیتی استانداری

شورا و معتمدین در کنار معاون سیاسی امنیتی استانداری

عصر چهارشنبه مورخ 27/2/1391 ساعت چهار بعداز ظهر دفتر دکتر اسماعیلی معاون محترم سیاسی - امنیتی استانداری میزبان جمعی از اعضای شورا و معتمدین بود که گرد  آمده بودند تا درباره یکی از دغدغه های همیشگی مردم سخن بگویند و راه کار بجویند.

در ابتدا آقای محمد خادمی ( دادستان محترم شهرستان های نایین و خوروبیابانک) به نمایندگی از جمع حاضر و مردم شریف فرخی و چاهملک از برگزاری جلسه و هم چنین مساعدت های آقای دکتر تقدیر و تشکر نمود و هدف از تشکیل جلسه را رایزنی درباره ارتقای جندق و فرخی به بخش و چاهملک به دهستان عنوان کرد.

سپس حجت الاسلام علوی( نماینده محترم ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) اصفهان) نیز با تشکر از دکتر اسماعیلی گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرها و روستاهای شهرستان ارائه کرد و مذهبی بودن و روحیه کسب علم و خیراندیشی را از ویژگی های بارز مردم شهرستان دانست و و عنوان داشت که ارائه خدمت به این مردم کار بسیار لازم و شایسته ای است. سپس اظهار داشت: ما خواستار ارتقای جندق به بخش بوده و هستیم . اما باید اقتضائات درنظرگرفته شود تا مردم نیز دچار دردسر نشوند.

حجت الاسلام ابراهیمی (نماینده روحانیون فعال در شهرستان خوروبیابانک و روحانی محترم روستای شهیدپرور چاهملک) نیز از مرحمت آقای دکتر اسماعیلی تشکر نمود و سلام گرم مردم چاهملک را خدمت ایشان ابلاغ نمود و با اظهار مسرت از تشکیل جلسه ، هدف از حضور خویش را دفاع از حق مردم شریف چاهملک در ارتقا به دهستان و رفاه و آسایش مردم عنوان کرد و اظهار داشت : روستای چاهملک با تقدیم بیش از سی شهید به عنوان روستای نمونه شهیدپرور در استان شناخته شده است و و از لحاظ صنعتی نیز جایگاه شایسته ای دارد و باید مسئولین محترم در ارائه امکانات و خدمات بیش از پیش همت به خرج دهند.سپس به موضوع تردد بیش از حد افاغنه و مشکلات مربوط به انها اشاره کرد و خواستار حل مشکل شد.

آقای نبوی نیز با تشریح مکاتبات و پیگیری های قبلی شورای اسلامی در این زمینه از دکتر اسماعیلی خواست که در تحقق این خواسته کوشش نمایند. سپس سی برگ از مکاتبات قبلی شورا را در این خصوص تقدیم ایشان نمود.

دیگر حاضران نیز با تشکر از برگزاری جلسه به ارائه نقطه نظرات خویش پرداختند .

در پایان دکتر اسماعیلی به حاضران خیرمقدم گفت و به سابقه دوستی خویش با آقای خادمی اشاره کرد و توضیحاتی را درباره طرحهای تقسیمات کشوری ارائه نمود. سپس به موضوع طرح ارتقای جندق و فرخی به بخش اشاره کرد و افزود: نگاه دولت به کویر به ویژه کویر مرکزی و شهرستان خوروبیابانک نگاه امنیتی است و هر چه حضور مردم در این مناطق بیشتر باشد ، از لحاظ امنیتی شرایط بهتر خواهد بود بنابراین ما خود را ملزم می دانیم که در توسعه و پیشرفت آن بکوشیم.

ایشان با اشاره به نگرانی مردم روستای چاهملک در الحاق به بخش جندق اظهار داشت طرح مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و با درنظرگرفتن شرایط و خواست مردم و قوانین طرح جدیدی آماده خواهد شد.

ارتقای فرخی به بخش نیز مطلب دیگری بود که ایشان درباره آن سخن گفت و بیان داشت که بحث مذکور به صورت جدی مطرح است و با فراهم شدن شرایط در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

اعضای حاضر: دکتر اسماعیلی- حجت الاسلام سیدجواد علوی - دادستان محمد خادمی - حجت الاسلام ابراهیمی - مختار نبوی (رییس شورا)- سیدعلی قاضوی (معتمد محل) - سیدفایض علوی (معتمد محل) - سیداسماعیل علوی ( رییس صندوق مهر امام رضا(ع) نایین)- حسین رییسی(عضو شورا)




|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
erwerw در تاریخ : 1391/2/30/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: